Posted in Բնագիտության

Բնագիտություն

  1. Որոնք են երկրակեղևի հիմնական տեսակները:

Երկրակեղևի հիմնական տեսակներն են՝ մայրցամաքային և օվկիանոսային։

  1. Ինչ կառուցվածք ունի երկրակեղևը:

Երկրակեղևն ունի շերտավոր կառուցվածք, որոնք են՝ նստվածքային, գրանիտային և բազալտային ապարների շերտերը։

  1. Ինչպիսի շարժումներ են տեղի ունենում երկրակեղևում:

Երկրագնդում տեղի է ունենում երկու տեսակի շարժումներ՝ ուղղաձիգ և հորիզոնական։

  1. Որ շերտն է բացակայում օվկիանոսյին մայրցամաքում:

Օվկիանոսյին մայրցամաքում բացակայում է գրանիտային շերտը:

Author:

Բարև Ձեզ, ես Արտյում Նիկոյանն եմ, ես սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում Արևելյան դպրոցում, 5-2 դասարանում: Ես ունեմ թուխ մաշկ, սև մազեր և մուգ շագանակագույն աչքեր: Ես սիրում եմ նկարել, թղթից պատրաստել շատ հետաքրքիր բաներ, աշխարհով շրջագայել, համակարգչով խաղալ, քնել և մայրիկիս չափից շատ հացեր տալ: Չեմ սիրում անիմաստ բաներ անել, առավոտ արթնանալ, շուտ քնելն և հաց ուտել ու չաղ աղջիկներին:

Leave a comment